DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> ♥ازلحظه ی دیدار تو♥


شهرشیشه ایی

سلام یه آپ جدیدواستون گذاشتم که داداش جاویداونو گفته نظر فراموش نشه

دوستان:

          ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


از لحظه ي ديدارتو:دريافتم كه با ارزش ترين احساسي كه انسان مي تواند داشته

باشد عشق است.

در گذشته مي پنداشتم كه عشق را تنها درفيلم هاي سينمايي مي توان يافت وبه

همين دليل از اينكه تنها بمانم لذت مي بردم،در گذشته مي پنداشتم كه خيلي

مستقل هستم به هيچ كسي نياز ندارم و اين همه بخاطر اين است كه خيلي قوي

هستم ولي پس ازديدارتو دريافتم كه ديد من به عشق تنها سرپوشي بود،

برشكستگي كه در رابطه عاشقانه داشتمظاهري نيرومند وبي تفاوت به خودميگرفتم

تاهيچ كس از آنچه كه احساس مي كنم آگاه نشودولي پس از ديدارتو ديگر نميتوانم

تظاهر كنم احساساتم را آشكار بيان مي كنم وحالا مي خواهم آنچه را كه هميشه

در دل داشتم واز بيانآن مي هراسيدم به دنيا بگويم كه عشق با ارزش ترين احساس

انسان است ومي خواهم از تو تشكر كنم كه صداقت من باخود وباديگران به خاطر

توست:                                                      

                                                                          دوستت دارم

نظرات شما عزیزان:

احمدجون
ساعت22:46---9 دی 1390
سلام عزیزم. مرسی از نوشته ها. واقعا جالبن.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 7 / 10 / 1390برچسب:,| ساعت 11:23 بعد از ظهر| توسط نـــسرین| |


قالب رایگان وبلاگ کد آهنگ